Publicat de: Kaaliope | Martie 24, 2011

Fără inspiraţie


Hrăneşte-mi mintea cu săruturi,
Şi spune-mi scurt, că nu te-ai săturat,
Şi fă-mă să visez la începuturi,
Şi să nu termin…fără de păcat!

Şi-apoi, de-mi faci un lanţ cu zale ciute,
Am să te strig, ades, să mă dezlegi,
Si am să-mi caut iar cuvinte mute,
Să îţi explic că-mi trebuie întregi.

Ai adormit? Nu zici nimic? Revino-acum,
Si lasă-mă să-ţi cer să mă prefaci,
Pentru-o secundă-n foc, sau în parfum,
Şi să te ard uşor, să te miros stângaci.

Şi dacă te-ai întors, să nu stai mult,
Şi cere-mi sa iţi fiu instinctul crud,
Şi să vreau iar şi iar să îţi ascult
Sclipirea din priviri şi gândul nud!

Lasă un răspuns

Categorii

