Publicat de: Kaaliope | Mai 27, 2011

ambiguitate


Îmi lipseşti, şi nu e minciună,
Te aştept, şi-i adevărat.
Ştiu c-am greşit, şi de-aş putea, cu o mâna
Aş şterge secunda când te-am supărat.

Şi buzele mele, topite-n regrete,
Se deschid, şi n-ar fi nimic de ajuns,
În suflet să-ţi intre cu priviri desuete,
Să-ţi spună: Mă iartă! Şi dă-mi un răspuns!

Sau nu, de nu poţi sau nu ştii, nu vorbi,
Şi nici vreun semn nu mi trimite acum,
Păstrează-mi iluzia că mai poţi reveni
Şi lasă-mi speranţa să scrie din scrum.

Mă lasă-n tăcere iubire să-ţi dau,
Chiar daca acum te închizi, şi nu ştii,
Să simţi că nu mint şi că vreau sa îţi iau
Secunda de teamă…şi ochii pustii….

Lasă un răspuns

Categorii

