Publicat de: Kaaliope | Iunie 12, 2011

Cusături


Am să cumpăr la buticul din sat
Două fire şi-un ac învăţat,
Şi-o să-mi fac, cu un gest elocvent,
Cusătură pe cord…recurent !

Am sa strâng într-un colţ de copertă,
Ce-a cădea dintr-o rană incertă,
Câţiva stropi vişinii sau grena
Dezlipiţi chiar din inima mea.

Dintr-o inimă ce-a uitat să palpite,
De cuvinte prea multe, rănite,
Nu mai ştiu dacă strigă sau tace,
În deşertul din suflet de zace.

Şi-o să fac…ce-o să fac cu durerea ?
Cui s-o strig ? E mai buna tăcerea,
E mai rece şi indiferentă,
Decisiv, se strecoară absentă

Printre doruri uitate în gânduri,
Peste clipe descompuse în rânduri,
Langa liniştea mea lapidară,
Plictisită sau chiar solitară.

Unde eşti ? Te-am cârpit ! N-ai văzut ?
Suflet gol, căpatat cu-mprumut,
Nu pleca ! Te dezgheaţă şi umblă
Înapoi să-mi aduci draga umbră….

Responses

  1. De ce spui ca ai sufletul pustiu? Stiu foarte bine ca nu e asa. Sufletul tau nu poate fi pustiu, are atata emotie, poezie, eu sunt o mica parte din sufletul tau.

    • Sensibilitatea vine de la oamenii, gandurile, trairile transpuse in aceste versuri..


Lasă un răspuns

Categorii

