Publicat de: Kaaliope | Iulie 2, 2011

Mereu aici


Am stat şi m-am gandit puţin, care-s cuvintele cu care
Putea-voi să-ţi arat c-aş vrea să nu mai fugi din avatare,
Sau dacă pleci să-mi laşi o vorba, scânteie-ascunsă în imagini,
Să ştiu că după ceva vreme vei reveni la mine-n pagini.

Dar nici un gând nu mă inspiră, şi nici o vorba nu-i prea bună
Un fel de magică formulă din litere să îmi compună,
Să îţi păstrez realitatea din schiţele ce înainte
Le-am construit când am simţit emoţiile din cuvinte….

Nu îţi văd chipul, dar lumina din ochii minţii tale ştie
Să-mi scrie sfaturi când tristeţea în ochi imi arde şi e vie,
Şi nu mă ceartă, şi nu-mi strigă că am uitat să fiu cuminte,
Şi-mi şterge lacrima ce cade dintr-un surâs fără veştminte.

Frânturi de suflet m-ai lăsat să-ţi bănuiesc printre concrete
Poveşti scăldate în speranţa unei iubiri cam desuete,
Abandonată solitar în cinci trăiri contradictorii,
Si renăscută din cenuşa unor momente iluzorii.

Acum ştiu sigur, suflet drag, cum să îţi spun : « Azi mi-ai lipsit !»
Trei stropi de soare ţi-am trimis, ca să îţi spună : Te-am găsit
Stând la taifas printre surâsuri de ieri şi azi şi mă priveşti
Chiar de nu vii-n realitate eu ştiu că tot acolo eşti…

PS:

Virma MULTUMESC ! pentru ganduri…:)

Responses

  1. Frumoooos …


Lasă un răspuns

Categorii

