Publicat de: Kaaliope | Iulie 4, 2011

Dezmăţ total


Stimate Domn te informez
C-am ajuns bine ! şi visez
La clipa când nevinovat
La mine vei veni in pat !!!

Stimată Doamnă mă grăbesc
Ce am de lucru să sfârşesc,
Să mă ferchezuiesc puţin
În aşternutul tău să vin

Pune-ţi desuuri de mătase
Pe şoldurile voluptoase
Întinde-te uşor pe pernă
Că va fi ardere internă

Stimate Domn, m-am îmbrăcat
Cu hainele ce-am apucat
Să le sustrag pe nesimţite
Când gândurile bănuite

De domnul meu oficial
Mă-mpresurau nu prea moral
Şi m-acuzau de deşănţare
Totală şi fără valoare!

Dar te aştept arzând de dor
Între genunchii tăi să mor
Să-ţi simt tumultul de sub piele
Chiar de intrăm iar în belele

Stimată Doamn-am terminat
Dosarele de aranjat
Îmi iau un taxi şi sosesc
Îţi jur că nu te amăgesc!

Acum iau liftul la hotel
Ba nu ! pe scări e mai lejer
Deschide uşa ! tremur tot
În tine vreau să fiu de pot !

Dar cine-i dânsul ? Ce-ai făcut
Doamna mea ? Cum ai putut
Să-mi găseşti înlocuitor ?
De mine parcă-ţi era dor !

Stimate Domn, m-am plictisit
Dar… doar la tine m-am gândit
Cand am chemat în ajutor
Un alt domn vesel cu umor

Şi-ţi jur ca doar poveşti ne-am spus
Chiar de cearşafu-i cam distrus
Şi-am stat la zeci de centimetri
Şi n-am ieşit din parametri….

Stimată Doamnă-am bănuit
Şi…doar la tine m-am gândit
Când ţi-am adus o domnişoară
Stai ! mă duc să o chem de-afară !

Stimate Doamne, Domni Stimaţi
Vă las să vă destrăbalaţi
Dar mai târziu am să revin
Să gust dezmăţul pe deplin …

Responses

  1. super …. Bestie mica ai dat lovitura si cu asta… Esti pe calea cea buna…deci, nu mai ramane decat sa publici totul.
    Te sarut si …sunt mandru ca sunt contemporan cu tine.

  2. 😀 multumesc gabriel 😛 esti un simpatic


Lasă un răspuns

Categorii

