Publicat de: Kaaliope | Iulie 5, 2011

Permanenţă


Când gândul îmi caută înapoi, în trecut,
Găsesc glasul tau duios, absolut,
Şi simt strălucirea iubirii promise
Sculptată cu dor în lumina de vise!

Când nu ştiu să zbor îmi pui aripi în minte,
Când nu pot vorbi nu-mi ceri mii de cuvinte!
Când nu stiu să sper îmi trimiţi flori de mai,
Mă-mbraci în nadejde şi-mi spui ca mai stai.

Şi azi eşti aici, n-ai plecat, eşti cu mine!
Mă-mbraci cu caldură, mă faci să fiu bine,
Când tremur mă strângi între braţele tale,
Când plâng îmi descânţi lacrimile amare.

Şi mâine, te văd tot cu mine aici,
Bătrâni, linistiţi, şi poate bunici!
Te rog, cand plecăm să fim împreună,
Tu ştii că mi-e frică, să mă strângi de mână !

PS . PETICEL asta e pt tine !!!

Lasă un răspuns

Categorii

