Publicat de: Kaaliope | Iulie 20, 2011

Cum ?


Cum am să ştiu că te iubesc?
Pe ce criterii să-ncropesc
O definiţie sumară,
Cu o justificare clară,
Să îmi explice sentimentul
Ce-mi bântuie inconştientul?

Oare să fie tremuratul,
Ce-mi strânge muşchii ca turbatul,
Când îţi simt palmele la tâmple?
Sau suflul, care stă să umble
Printre emoţii ne-nţelese,
Curgând sălbatic, neculese?

Reperul poate e lumina,
Ce îşi întinde etamina
Prin gândurile-mi necusute,
Când pe-ale tale le simt mute,
Fără tăgadă, despuiate
De socotinţe necurate!

Probabil că e vijelia,
Ce îmi cuprinde nebunia
Dorinţelor fără de minte.
Ori poate-i dorul cel fierbinte,
Ce se strecoară fără vrere
Şi mă îmbie la plăcere!

Ori poate-i liniştea ce vine
Lascivă, tandră, lângă mine,
Când trupul tău e lâng-al meu.
Sau chinul ce-l încerc mereu,
Când nu mai stiu cum sa găsesc
Cuvintele, să te-mblânzesc !

Dar, crezi că are importanţă
Să-ţi zugrăvesc, cu eleganţă,
Simţirile cu etichete?
Tu nu ştii că-s analfabete?
Ele n-au limită, nici teamă,
Ele nu strigă, nu aclamă!
Se prefireaza nesimţite
Prin suflete, nestingherite!

Deci chiar că nu-i esenţial
Să-ţi definesc acest banal
Şi clasic sentiment : IUBIREA
Esenţială e TRĂIREA !

Responses

  1. mda, ultimul vers e o concluzie valoroasă! 🙂
    spor-t la trăit!

    • Cum sa inteleg commentul tau? Cum sa inteleg acel „-t” ? Trairea este sentimentul…Sportul e clar bun si el…minte sanatoasa in corp sanatos 🙂 Toate cele bune pentru tine si pentru cei dragi:)


Lasă un răspuns

Categorii

