Publicat de: Kaaliope | August 4, 2011

Iubire-n linţoliu


Hidoasă e gheara ce-n inimă-mi intră,
Când rană deschisă e sufletul meu
Secunde cu chin răsuflarea-mi inundă
Când stau şi aştept urmatorul clişeu!

Avid retrăiesc toate clipele surde
În care eram eu zeiţa tu zeu,
Şi nu pot s-opresc căutarea să zburde
S-aducă-napoi dispărutul “mereu”!

Nu ştiu în ce fel am schimbat în cenuşă
Văpaia de foc ce ardea infinit,
Şi-n care clipită am ascuns în mănuşă
Mănunchiul iubirii crescut dezvelit!

O vorb-a ajuns să înece-n orgoliu
Corola luminii-nflorită firav,
Stârpită deodată sub negru linţoliu
Pe calea bătută de timpul bolnav!

Şi fără reper, raţiune , sau minte,
Frumosul din noi l-am distrus, vinovat,
Urâtul l-am scris, târguindu-i veştminte
De durere şi-amar, de dispreţ şi păcat!

Ne-am jignit vehement, şi-am purtat cu trufie,
Cel din urmă stigmat al orgoliului crud,
Am jucat travestiţi a ocării stafie
Ucigând înc-o şansă din gândul zălud…

Ne-am iubit! La ce bun? Acum totul s-a dus!
N-am ştiut să-ngheţăm vanitatea pe buze,
Am rămas c-un regret şi-un surâs descompus
Jinduind să-şi reia vechiul loc la peluze !

Responses

  1. O Dedicatie

    Ce ganduri amare mustind de neguri si patimi !
    Ma simt vinovat si netrebnic citindu-te doar,
    Cand regasesc izvorul ce curge-n durere si lacrimi
    In cuvintele tale, nascute de-un suflet cu har !

    Cand totul apune si rasaritul e-n noapte,
    Privirea mi-o las in pamant cu tristete.
    Condamnarea-n uitare ma stoarce de soapte,
    Caci tacere-i de-acum dulcea Ei frumusete.

    Poate ca n-am stiut sa traiesc, dar am stiut sa iubesc.
    Probabil si tu, si ea, si el. Dar fiecare, in alt fel.

  2. […] … sau Dialog cu Elocventa […]


Lasă un răspuns

Categorii

