Publicat de: Kaaliope | August 21, 2011

Momente intime


Îndreaptă-ţi ochii către-ai mei,
Şi lasă-mă să te privesc,
Mâna uşor apoi să-mi iei
Să-ţi spun încet că te doresc!

Strânge-mi un sân în palma caldă
Să-ţi murmur şoapte solitare,
Şi vino-n gânduri de mă scaldă
Cu doua buze dulci-amare!

Concretizeaza-mi mângâierea
Ce o simt caldă între coapse,
Să-ti dau apoi extazierea
În pielea strânsa în sinapse!

Lipeşte-mă avid de tine,
Să-ţi conturez pe omoplat
Dorinţa surdă fără nume
Şi lasă-mă să-ţi fiu păcat!

Să ne uităm apoi decenţa
Să ne-mbrăcăm în depravare,
Să ne urmăm ritmat cadenţa
Plăcerilor devoratoare …

Responses

  1. Superb spus…Multumesc


Lasă un răspuns

Categorii

