Publicat de: Kaaliope | August 22, 2011

Dream


Te bănuiesc, dar nu te-ating
Închipuit în mii de feluri
Cu gândul cald, parcă disting
O voce plină de pasteluri.

Din umbra suflului ce vine
Din gura ta în părul meu
Te construiesc ca o minune
Şi te îmbrac în strai de zeu.

Habar nu am de-aievea eşti,
Sau dintr-un vis iţi fac portret,
Sunt clipe când cred in poveşti
În altele te vreau concret.

Mi-e teamă să te am real,
Să-ţi pictez trup, emoţii, minte,
Să pun iluziei final
Tăcerea s-o schimb în cuvinte.

Primeşte-mi totuşi nebunia
Ce mâine vrea să fie scrisă
Şi vino sa trăim beţia
Dintr-o dorinţă interzisă…

Lasă un răspuns

Categorii

