Publicat de: Kaaliope | August 31, 2011

Intrebari in vis


Ai sa accepti ca nu-s o sfanta
Ca puritatea mi-e straina ?
Ca gust pacatul c-o flamanda
Dorinta –ncinsa ? nu divina…

Ai sa accepti ca-n gandul moale
Te-mpart cu alte noua ganduri?
Ca strangi dorinte ilegale
Dispuse pe cateva randuri?

Ai sa-mi accepti ne-nchipuitul
Neacceptatul si nespusul,
Nesiguranta, ne-mplinitul?
Sau cantec imi va fi apusul ?

Nu-mi spune! Taci ! Vorbele certe
Pe buze-ngheata-le, te rog,
Nu-mi da iluzii reci, inerte
Si nu-mi lua trupul drept zalog…

Sa nu-mi fii maine si nici ieri,
Sa-mi scrii sonetul numai azi
Zile mai multe sa nu-mi ceri
Eternitatea vreau s-o arzi…

Responses

  1. Pe mine cuvintele astea m-ar ucide !

  2. frumoase intrebari … din vis …
    dar oare raspunsurile vin … sau astpetarea lor ar putea prelungi visul macar cu o secunda ?

  3. uneori exista raspunsuri..alteori intrebarile sunt retorice…


Lasă un răspuns

Categorii

