Publicat de: Kaaliope | Septembrie 8, 2011

Emoţii fără şansă


Ţi-am simţit trupul fierbinte între coapsele-mi lascive,
Ritmic carnea tremurândă-nfometată de plăcere,
Gura crud înlănţuită de dorinţe primitive,
Ochii-arzând fără repere, fără timp si spaţiere.

Te-am gustat! Te-am devorat între două respiraţii,
Temătoare, dar flămândă de scânteia-mpreunării,
Am simţit curgând, lichide, prin artere reci senzaţii,
Tributare fără şansă clipei şi abandonării…

Ai plecat…şi eşti in mine…am plecat, şi-n tine sunt,
Ca o oază rătăcită de mister şi pasiune,
Ce se-aprinde şi se stinge fără veste, aducând
Născocirea nebuniei fără sens şi raţiune…

Lasă un răspuns

Categorii

