Publicat de: Kaaliope | Septembrie 9, 2011

Irişi pentru A…


Te-am surprins deunăzi, tristă şi preocupată
Cufundată în tăcerea unui gând uitat de gesturi
Rătăcind printre convingeri şi speranţe de-altadată
Transformate, fără voie, în cenuşă şi în resturi…

Te-am privit inexistentă, ţi-am vorbit fără cuvinte,
Te-am cuprins încet cu mintea şi ţi-am spus că eşti frumoasă,
Delicată ca un iris, nărăvaşă dar cuminte,
Sclipitoare, fermă, caldă, dulce şi misterioasă….

Am plecat, să las distanţa să ne cearnă-apropierea,
Timpul să-şi crească bobocii confidenţelor trecute,
Să te simt retransformată, dezrobită de puterea
Nostalgiilor rămase din amoruri decăzute…

M-am întors sa las nespusul să-mi răsfeţe încercarea
De-aţi uita măcar o clipă, încărcatele trăiri
Ce se plimbă fără voie, simulând abandonarea
Unei lumi închipuite fără mâine-n amintiri…

Am simţit, draga mea dragă, din privirile tăcute
Cum te scuturi de absenţe şi neclare amăgiri
Cum renaşti fără tăgadă, cum uiţi patimile slute,
Dezvelindu-ţi dimineaţa viitoarelor iubiri…

Responses

  1. Draga mea A,

    Azi nu imbatranesti, ci devii mai inteleapta

    Kaaliope

  2. Multumesc… nimic nu se pierde, totul se transforma, nu? 🙂


Lasă un răspuns

Categorii

