Publicat de: Kaaliope | Septembrie 10, 2011

Agonie


M-am săturat să simt durerea
muşcând din carnea mea firavă,
M-am săturat sa zac in pat
să fiu mereu mereu bolnavă.

M-am săturat să nu fiu bine
S-aştept secunda de odihnă,
M-am săturat să nu adorm,
Să nu pot nici iubi in tihnă.

Nu te mai vreau durere hâdă,
Mă lasă-n pace, rogu-te!
Te rog să pleci! Vreau sa privesc
Doar linişte şi zâmbete…

Te simt cum mă pândesti la colţuri,
Cu colţii ascuţiţi, ca fiara,
Te simt cum vrei să te înfrupţi
Din suferinţa mea cu gheara….

Mă împietreşti brutal în spirit,
Ma imobilizezi în trup,
Mă faci să uit jocul răbdării
Mă zbat tăcut…de tot mă rup…

Mi te sudezi in toate cele,
Degeaba-ncerc să te reduc .
Fie! Te las să mă distrugi
Şi-ncet încet am să mă duc….

Responses

  1. Si totusi…nu renunta…

  2. Da, înțeleg… să vezi ce frumos e când treci de la agonie la ecstaz!


Lasă un răspuns

Categorii

