Publicat de: Kaaliope | Septembrie 17, 2011

Imperfecţiune masculină


Dezgoleşte-mă la tâmplă,
Şi nu-mi spune că-s nătângă,
Când privesc înfiorată
Goliciunea ta sculptată…

Glezna-ţi fină-alunecoasă,
Ca de animal de rasă
Îţi trasează anodină
O mişcare de felină…

Gamba fragedă, întinsă
Ispitindă şi distinsă,
Eleganţă şi savoare,
Dar… lipsită de pudoare!

Coapse mute, tremurânde,
Nărăvaşe, neascunse
De privirele concrete,
Scormoninde, desuete…

Carnea feselor măruntă,
Ne-ncepută şi plăpândă,
Şoldurile delicate,
Uimitoare, deşănţate…

Abdomenul ferm şi plat
Acum dulce-acum sărat,
Încordat, cuprins mereu
De-un fior instantaneu…

Torsul cald şi primitor,
Spatele umed uşor,
Gâtul zvelt şi deşirat
Croit parcă din păcat!

Braţele lungi, indiscrete,
Asteptând să se desfete,
De emoţii temporare,
Scurte şi ucigătoare…

Ochii, luminaţi defel
De-un gand călător, rebel,
Gura, buzele flămânde,
Aromate, calde, blânde…

Toate-acestea….

Lasă-mă să le privesc,
Lasă-mă să le doresc
TU, MINUNE şi PLĂCERE,
Dă-mi-te! Nu mi te cere!

Lasă un răspuns

Categorii

