Publicat de: Kaaliope | Septembrie 26, 2011

Gând rebel


Un gând rebel îmi umblă prin minte,
Se plimbă hoinar, şi-mi spune mii de cuvinte,
Mă schimbă pe rând când rece, când fierbinte,
Îmi scutură emoţii fugare… succinte…

Ar dori să-l ating, să-i confirm că-i real,
Dar totul ar deveni tern şi banal,
Şi-atunci mă apropii…accidental…
Şi fug când îl simt… prea actual…

E gândul meu rebel şi-mi e tare drag,
Cred ca şi eu lui, dar asta simt vag,
I-adulmec sclipirea, apoi mă retrag,
Şi-i savurez efemerul uimit şi dulceag….

Lasă un răspuns

Categorii

