Publicat de: Kaaliope | Octombrie 12, 2011

Absurdul concretului


Azi o străină sunt şi pentru mine,
Nu mă mai recunosc în legile fireşti,
Nu ştiu să mă mai caut lângă tine,
Când suflu-mi e ca-n dinţii unor cleşti…

Mă doare neputinţa, mă doare absolutul,
Mă doare transformarea-n concretul inerent,
Mă zguduie decentul ce-mi strică aşternutul
Dorinţelor uitate în vis …indiferent…

Mă istoveşte vorba, mă macină tăcerea,
Frânturile de ieri uitat-am să le-nclei
Nu mă mai simt întreagă, şi mi-am pierdut puterea
Cu lumea un contract de viaţă să închei…

Responses

  1. Halucinantă ! Aș putea să-mi adorm tristețea pe fiecare cuvânt.

  2. Exista cuvinte care conteaza…unele pe care le astepti, altele pe care nu le astepti…cuvintele tale conteaza, desi nu le astept…Multumesc!


Lasă un răspuns

Categorii

