Publicat de: Kaaliope | Octombrie 18, 2011

Transparenţă involuntară


E-atât de multă hoinareală în mintea gândurilor mele
E haos şi e zăpăceală, nu le mai ştiu nici pe acele
Ce altă dată mi-erau clare şi aşteptau cuminţi la rând
Să le descopăr într-o zi…numindu-le-n cuvânt doar…gând…

Mă strâng ideile, mă dor, mă bulversează ne-ncepute
Dorinţele interioare. Arar cred că le văd chiar slute,
Mă ard intern. Iar pe alocuri mă doare chiar şi confimarea
Că-n suflet îmi sălăşluieste…şi bucuria şi-ntristarea…

Mă chinuie neînţelesul şi lipsa hâda de «de-ajuns»,
Mă macină indiscutabil mii de-ntrebări fără răspuns,
Dar peste toate mă zdrobeşte…încet şi sigur un surplus
De gânduri transparente şi…un prea des «Te Iubesc » expus…

Responses

  1. Superbă !!!!!!!

  2. sunt momente in care orice comentariu, despre orice … e de prisos dar … sunt si momente in care orice comentariu ar trebui lasat acolo … neatins ..

  3. de maine-mi caut un translator de franceza sa pot pricepe ce zice colo-n melodie

  4. Uneori traducerea nu spune mai mult decat…..decat…


Lasă un răspuns

Categorii

