Publicat de: Kaaliope | Octombrie 23, 2011

Mesaj răvăşit


Secundele mi se par toate doar nişte umbre disperate,
Doar nişte lacrimi prea amare, ce şi-au pierdut gust şi culoare.
Minutele cele haihui nu le mai dau azi nimănui,
Căci le-am pierdut pe “undeva”…fără speranţă de “cândva”…

Zâmbetul mi-e desfigurat…s-a transformat într-un păcat
Ce-mi leagă zorii de apus…şi-mi vinde răni la preţ redus.
Lumina-mi pare-ntunecată, o grea sentinţă vinovată,
Îmi dă cinci ani de condamnare…zero şanse de suspendare…

Speranţa-mi este îndoială…iar siguranţa banuială,
Mă doare tot, mă dor si eu, şi să răsuflu îmi e greu.
Mă doare gândul şi absenţa, mă dor ideile, prezenţa,
Şi habar n-am de un’să-ncep…să-mi scutur acest chin din piept…

Responses

  1. Parcă le scrii pentru mine 🙂 „Speranţa-mi este îndoială…iar siguranţa bănuială,” Și certitudinea-i durerea !
    Foarte frumos !

    • Uneori…NEPERMIS de multe ori…durerea e singura certitudine a ceea ce numim noi emotii sentimente..dor…

  2. Frumoase versuri si subtile, mesaje si trairi pentru cel ce scrie dar si pentru cel ce citeste. Nebunia momentului e „nebunia” a ceea ce n-ai cautat niciodata, a ceea ce ai lasat ascuns prea multa vreme undeva in interiorul celui de langa tine

    • As vrea sa-ti desenez un gand
      Dar imi lipseste-ndemanarea
      As vrea sa-i pun si un cuvant
      Dar e prea mare…incordarea

      As vrea sa te gasesc in locuri
      In care stiu ca nu existi
      Secundele sa-mi strang in stocuri
      Din gandul meu sa nu te misti…


Lasă un răspuns

Categorii

