Publicat de: Kaaliope | Octombrie 23, 2011

Rugăminte


Nu-mi citi numele prin gene când te trezeşti buimac din somn,
Nu-mi presăra cuvinte calde, şi fără ele eşti un domn,
Nu-mi face declaraţii mute, şi nici promisiuni nu vreau
De nu le simţi arzand în gânduri…raţional nimic nu-ţi iau…

Nu-mi spune că n-ai timp, căci timpul ţi-l iei, el nu îţi este dat,
Nu-mi spune nici că stresul zilnic te-a-mpiedicat la meditat,
Nu-ţi cer NIMIC, dragul meu drag, nici cer, nici stele şi nici luna
Deşi, de maine mi le-ai da, e clar că nu mi-ar fi totuna.

De nu-ţi doresti nu îmi vorbi. De obligaţii n-am cerinţă,
Să nu-mi scrii nici măcar un rând, nu vreau să-ţi dai nici o silinţă.
Mă uită de ţi-e incomod să-ti umpli zilele cu mine,
Să faci, te rog, exact cum vrei! Ai grijă doar să-ti fie bine!

Responses

  1. E clar ! Eu sunt tu, sau tu esti eu, sau si una si alta. Sau el e ea ! Sau ea e el. Sau e doar un tipar tipic ei si lui sau lui si ei. Hmmm. Prea multe disjunctii. Hai sa ne vedem de treaba mai bine ! Logica vietii e si asa prea complicata. De ce sa ne-o complicam singuri mai mult ?
    Glumesc; complexitatea da parfum istoriei. 🙂 Altfel n-am istorisi, nu ?

    • Ba sa ne vedem de treaba..sa continuam sa scriem….:) si logica nu ma intereseaza..putine lucruri logice conteaza…

  2. Cititul privirii ar fi acela care ar descifra atâtea ocoale printre spusuri şi nespusuri în sufletul care merge de-a dreptul.

  3. de dezvelit-ai fi de ganduri si poate ca te-ai arata … cuvantul cel nespus vreodata … acum poate l-ai asculta


Lasă un răspuns

Categorii

