Publicat de: Kaaliope | Noiembrie 8, 2011

Pentru fiecare moment din „totdeauna”


Dă-mi gura-ţi roşie, fierbinte, pe răsuflarea mea s-o frâng,
Dă-mi inima-ţi rătăcitoare, s-o pun încet pe sânul stâng,
Dă-mi o sclipire de privire, şi-o tremurândă căutare,
De trupu-mi cald, flămând de tine, s-o ataşez dintr-o mutare!

Ia-mi aşteptarea ce-mi ucide secunda scurtă şi zgârcită,
Ia-mi zvârcolirea ne-ntreruptă, scursă-n absenţa infinită,
Şi desenează-mi certitudini cu suflet, chip şi cu cuvinte,
Că-n trei scântei din ochii tai…e o iubire…şi nu minte…

Responses

  1. Egoism mascat in aproape-regrete, ce fericita trebuie sa fi pentru nefericirea ta. Sti, n-ai sa-ti gasesti izbavirea traind atunci. Felicitari porilor tai, felicitari sensibilitatii tale, tarzii…


Lasă un răspuns

Categorii

