Publicat de: Kaaliope | Decembrie 2, 2011

Butoniera iubirii


Atârnă-mi zâmbetul, iubire, la butoniera răsuflării
Oferă-mi gesturi colorate din călimara dezmierdării,
Însufleţeşte-mă cu-atingeri şi cu priviri nerăbdatoare,
Şi scormoneşte-mi mintea, trupul…cu căutări dogoritoare…

Mă scaldă-n lacrima fierbinte din amalgamul de senzaţii,
Adună-mi tremurul născut din propagarea de vibraţii,
Restituie-mi capacitatea de-a mă lasa abandonată,
În lumea plină de absurd, ilogică, neprogramată…

Ţine-mă-aproape, strâns la tine, pentru secunda de plăcere,
Şi izgoneşte-mă departe când vine vremea de durere,
Învaţă-mă să văd simţirea ce mă-mplineşte-n profunzime,
Şi leagă-mă la ochi, iubire, când te simt doar prin antonime…

Responses

  1. Reblogged this on Vasile Roata.


Lasă un răspuns

Categorii

