Publicat de: Kaaliope | Decembrie 19, 2011

Atitudine


De lacrimi nu mai vreau să scriu,
Şi nici de sentimente destrămate
De suferinţă şi suspine mă dezic,
Uitării vreau să le dau azi pe toate,
Îmi strâng în inimă buchet de fericire,
Şi-mi cos în suflet zâmbet despuiat
Transform tristeţea-n bucurie
Şi negrul sumbru-n alb imaculat!

De îndoială mă dezleg, iau certitudini,
Nehotărârea o reneg fără regret,
În bucăţele sfărâm disperarea
Iar neputinţa-o izgonesc încet.
Încrederea mi-o ataşez de «sine»,
Voinţa mi-o hrănesc abstract,
Arunc într-o secundă resemnarea,
Iar înţelegerea mi-o însuşesc cu tact.
Entuziasmul mi-l strecor în gânduri,
În gesturi pun stropi mari de pasiune,
În ochi mi-adun credinţa şi speranţa,
Iar mâinile mi le încarc cu-afecţiune
Mânia, teama, plictisul, pesimismul
Le-nchid într-o erată-n dicţionar,
Şterg ura din trăiri, fără recurs
Şi pun la loc iubirea-n inventar!

Responses

  1. Ca de obicei, ma lasi fara cuvinte!! Excelent!!

  2. Reblogged this on Basil Wheel.

  3. extraordinara …
    si multe comentarii clocotesc ascunse

    • Din clocot se nasc gandurile…din clocot se nasc pasiunile…din clocot se nasc dorintele…dar nimeni nu le stie daca nu le crestem si nu le redam realitatii…

      Din clocotul mintii se naste ineditul gandurilor nespuse…am sa tes un crampei de fericire cu un strop de lumina…

  4. Luiza, draga mea, si pentru ca gandul tau e atat de nepermis de frumos am sa iti daruiesc tie gandul meu, cel care a impletit cuvintele in aceste versuri…sa-ti incalzeasca o particica din suflet!!! Multumesc! 🙂

  5. de multe ori clocotim si nu realizam ca dam si pe margini, clocotul mintii noastre si al gandurilor este atat de intens incat … cateodata sperie, pe tine insuti si pe cei din jur …
    fierb intens pe dinauntru si totu-i sub presiune si nu gasesti de multe ori debuseul …

  6. cum reusesti tu sa faci toate astea? vreau si eu reteta 🙂

  7. reteta-i simpla … implicarea in schimb este imensa …
    gasesti in tine de cauti adanc toate raspunsurile si la intrebarile ce nu s-au pus inca

    • lucrurile simple sunt cel mai complicat de dus la bun sfarsit. pt. ca te pierzi in diverse „balarii” 🙂

      • Speranta ivita din aproape dorinta..incompleta… provocare, descoperire, confirmare… simplu si greu…definirea « sinelui» si a «leacului» care ne poate aduce implinirea…raspuns asteptat inainte ca intrebarea sa paraseasca granita gandului….

  8. totul in mintea si proiectia noastra este o iluzie cateodata prea greu de transpus in realitate …

    • prea greu….prea greu in raport cu ce? in raport cu ce cunoastem? in raport cu ce am facut pana acum? nimic nu se compara cu nimic…dificultatea se masoara cu frecventa si amplitudinea temerilor…si se invinge cu dorinta si motivatie, daca acestea exista…

      • prea multa explicatie stiintifica, prea multa amplitudine si frecventa … de fapt este doar un simt si de multe, foarte multe ori este doar un feeling ce merge in extreme, ce oscileaza in jurul propriului EU


Lasă un răspuns

Categorii

