Publicat de: Kaaliope | Decembrie 26, 2011

Declarație de iubire


Și dacă astăzi nu ți-am spus că te iubesc
E pentru că-n idei m-am încurcat,
Au năvălit în mine-n stil lumesc,
Dorind să mă preschimbe în păcat.

Ele-mi cereau să-ți spun că te doresc,
Fierbând lasciv de-nfiorare,
Că vreau de tine pielea să-mi lipesc
Și să te beau avid, cu nerăbdare

Să-mi strivești buzele flamânde
Crăpate-n două, sub puterea
Săruturilor dulci arzânde
Sculptate-n taină de plăcerea

Adulmecării dintre trupuri,
Apropierii-n respirații,
Complicității dintre nuduri,
Pasiunii fără declarații.

Ideile voiau să-mi cânte
În versuri imnul dezmierdării,
Carnal dorința să-mi descânte
În dansul crud al deșăntării.

Dar ce simt eu nu e dorință,
Și nici trăire trecătoare,
E suflet și făgăduință,
Ție totală-abandonare…

Responses

  1. Reblogged this on Basil Wheel.

  2. Fie-ţi înţelesurile revărsare a tot ceea ce chemi înspre în cuvinte de taină iscate anume, spus al sufletului, în cuvinte făgăduite pentru o veşnicie, atât cât îi va fi dat să îi fie.


Lasă un răspuns

Categorii

