Publicat de: Kaaliope | Ianuarie 1, 2012

Inefabil


Am aşteptat să-mi vii printre cuvinte,
Nu-n multe, unul mi-ar fi fost de-ajuns,
Să-mi spui că lacrima de pe obraz mă minte,
În dansul aşteptatului răspuns…

Mi-aş fi dorit să te găsesc acolo,
Unde erai mereu, dar ce păcat
Al gândului meu cânt era un solo,
Stăteai acolo mai mereu …dar totuși niciodat’!

Te-am căutat, n-am scris doar aşteptării
Un vers cu fire lungi înşelătoare,
Dar n-am aflat decât gustul durerii
În dorul ce mă macină-n bucăți amare…

N-ai apărut, și-atunci te-am recompus
Din gânduri și din patime trecute,
Ți-am dat și sentimente și inimă ți-am pus
Să îmi aline oglinda dorurilor mute.

Și la final am vrut să râd, precum mi-ai spus,
Gândindu-ma cât de aproape-ți sunt,
Dar m-am împiedicat, de-un crud şi-amar surâs
Ce-mi sfărâma iubirea-n amănunt!

Responses

  1. si razi atunci cand totul e scaldat in soare, si razi cand totul e in ceata, si razi atunci cand vantul bate, si razi de crezi ca-ti spulbera pe EU

  2. ca de obicei…..:))))

  3. Suuuperbe versuri …
    O unda de „dulce – amaruie” melancolie..


Lasă un răspuns

Categorii

