Publicat de: Kaaliope | Ianuarie 5, 2012

Am renăscut


M-a zvârcolit neputința
la răspântia dintre disperare și abandon,
M-a deșirat decadența
în spinii imposibilului și ai urâtului.
Am rătăcit interzis între concret și absurd
Ghimpi mi-au intrat în carne și au ajuns în oase.
Gerul mi-a înghețat arterele și lichidul în vene
Căutarea și dorința mi-au zgâriat tălpile
bâjbâind în labirintul speranței.
Sângele mi s-a scurs între pământ și piele.
Am mers și nu am simțit durere
Căci mergeam catre tine, IUBIRE…
Și la capătul umilinței te-am găsit…
Cât de frumoasă ești tu IUBIRE…
Ca gândul rebel atârnat de geana ideii din vis…
M-am transformat în lumină
Și am renăscut …

Responses

  1. „Si la capatul umilintei te-am gasit…”
    Ce adevarat !!! Si ce frumos, si ce trist, si ce rau, si ce bine. Si ce inutil. Si ce disperare naste. Si ce ganduri hraneste. Si cate intrebari pentru neraspunsuri.

    • trairi neputincioase ce nu mai vor sa asculte ratiunea si te fac sa te intrebi cine ai fost si cine esti…oare cat am sa-mi mai zvarcolesc disperarea si neputinta neschimbabilului pana cand sa gasesc farama de liniste?

  2. Pentru gândul rebel atârnat de geana ideii din vis…

    • pentru momentul dintotdeauna ce de fiecare data se intoarce …
      pentru secunda ce de fiecare data este mai lunga …

  3. Reblogged this on Basil Wheel.

  4. Suavă fiinţă, să nu ai parte vreodată de cioburi de visuri în tălpi, iar cu acel sânge vei reînvăţa să reiscăleşti, de îţi vor fi cândva semne în podul palmei împletitură ghimpată. Să nu cunoşti suspinul sufletului, decât acel al dorului, fie-ţi mereu ostoit şi nicicând chin!

  5. Pentru spusul tău…


Lasă un răspuns

Categorii

