Publicat de: Kaaliope | Ianuarie 14, 2012

Dar


Te-am găsit înfrigurat
Așteptând imperceptibil dezghețul.
Am adunat fire de trăiri și sentimente,
Am croșetat doua mâneci
Pe una am scris calm și bunăstare
Pe cea de-a doua am pictat motivație și voință,
Am continuat sa împletesc,
Am terminat pieptul
În el am pus culorile curcubeului
și le-am împodobit cu înțelegere și lumină,
Apoi am tricotat spatele,
L-am vopsit cu adâncul oceanelor
Și l-am împachetat în încredere și certitudine,
Pentru manșete am ales bucuria,
Pentru guler ți-am ales fericirea,
Le-am cusut unele de altele cu împlinire
Și te-am îmbrăcat…
Am simțit cum te încălzești
Îți era atât de bine…
Apoi am simțit cum te depărtezi…
Nu mai aveam nimic să-ți dau…
Misiunea mea se încheiase…
Îți era cald…zâmbeai…
Ai plecat…
Nimic nu mai conta…
În sfârșit te dezghețaseși…
Nirvana…

Lasă un răspuns

Categorii

