Publicat de: Kaaliope | Ianuarie 14, 2012

Tratament


Ma doare sufletul, nu am nici o rețetă
Să reușesc să-l liniștesc puțin,
Durerea e profundă și completă
Imună la o doză de algocamin.

Tortura-i vie, strâns lipită-n mine
Nu se calmează nici cu nurofen,
Aș vrea măcar câteva clipe de bine
Încerc orice, înghit și-un piafen.

Mă zvârcolesc printre minute-acute
C-o mână plină de antinevralgic,
Trăirile-s în mine, surde, mute
Și-mi cer cu disperare-un antialgic.

Câte-o secundă chinu-i mai domol,
Ca mai puternic să-mi revină-n sânge,
Schimb tratamentul, iau și-un tramadol
Dar în zadar, sufletul strigă, plânge.

Nu mai rezist, îmi chem o ambulanță
Vreau sufletul să-mi scape de angină
Urgență-i chinul meu, cu siguranță,
Am să le cer să-mi prescrie morfină…

Lasă un răspuns

Categorii

