Publicat de: Kaaliope | Ianuarie 31, 2012

Iubire postumă


Am cunoscut-o-ntâmplător
Într-o mulțime agitată,
Credeam că-i divă de amor,
Că-i doar o damă deșănțată.

Mi-am spus că-i doar o pasageră
Enigmă-n viața mea de-atunci,
C-am sa trăiesc o efemeră
Poveste…o-ncepi și o arunci.

M-am tot gândit c-aș vrea să știe,
Că-n perimetru-i colorat,
Exist și eu, și-aștept să vie
Să scriem vieții un păcat.

Prezența mi-am făcut simțită
Și i-am trimis scurt un mesaj,
Să-i spun că e binevenită
La o plimbare prin oraș!

Și-am așteptat să spuna DA,
Și să profit de întâmplare,
Și să mă simt bine cu ea,
Uitând de norme și pudoare.

Însă răspunsul n-a sosit
De-ndată, cum m-am așteptat,
Și-atunci în gând m-am rătăcit
Și-am vrut la ușa ei să bat!

Dar…am așteptat, și-ntr-un final
Trei rânduri ea mi-a scris în grabă
C-acceptă să ne întâlnim…ocazional
Deci nu prea des, că are treabă.

Ne-am văzut de vreo două ori
Și tălpile mi-a pus pe jar,
I-am umplut brațele de flori,
Dar ea era tot un ghețar!

Și nebunește am curtat-o
Și la final s-a îndrăgostit,
Și-atunci, în pace am lasat-o,
Nu am mai vrut să-i fiu iubit.

Dar sufletul ei se-aprinsese
Și se lipise de al meu,
Degeaba ea voia sa-mi pese,
Eu mă credeam un semizeu.

Și-am ignorat-o, ca de piatră
Pe chip o mască mi-am țesut
Spunând ca ea e vinovată
Că mi-a dat tot ce i-am cerut.

S-a depărtat, cu doruri plânse
Purtând în inimă durere,
Cu gânduri triste-n palme strânse,
Cu sentimentele stinghere.

Dar, curios, când a plecat,
Un gol în mine a lăsat,
Căci o iubeam, dar ce păcat,
Prea târziu am realizat!

Și dor mi-era de ea mereu
Mi-aș fi dorit să vină iar,
Mi-era din ce în ce mai greu
Să scriu zilele-n calendar!

Da!…Aș fi putut să n-o rănesc,
Și-aș fi putut chiar s-o iubesc
Însă…iubită nu mai am acum
Și nu pot decât s-o iubesc postum!

Responses

  1. Până la jumatatea povestirii, acela-s eu
    Însă un simplu iubăreț, nu un puternic zeu
    De-acolo până la sfârșit
    Tot eu să fiu aș fi dorit
    Dar ea nu m-a iubit, nu mă iubește nici acum
    Însă la fel ca-n snoava ta și eu iubesc postum


Lasă un răspuns

Categorii

