Publicat de: Kaaliope | Martie 4, 2012

Emoție de primăvară


Îmi ești vară cu raze pierdute în vuietul valurilor,
Îmi ești toamnă cu frunze arămii pe pământ,
Îmi ești iarnă cu fulgi dansând bezmetic,
Și aștept primăvara să-ți dăruiesc flori de mărgăritar…

Îți sunt vară cu scoici aduse la țărm în nisipuri tăcute,
Îți sunt toamnă cu fructe zemoase în coșuri,
Îți sunt iarnă ninsă cu troiene de omăt,
Și aștepți primăvara să-mi pui ghiocei în păr…

Îmi ești zâmbet enigmatic cu idei nebunești
Îți sunt semn al exclamării descoperind nebănuitul
Mi-ești lumină și-ntuneric, reușită și eșec
Îți sunt sfârșit și-nceput, interzis și permis…

Ne suntem suflet de primăvară…

Responses

  1. Si cand totul se preface in scrum nu mai ramane decat un singur lucru de facut, il faci tu sau vantul, imprastii scrumul pentru a sterge urmele uitarii …


Lasă un răspuns

Categorii

