Publicat de: Kaaliope | Martie 8, 2012

Femeie


Mă întreb câteodată
De ce-a fost să fiu femeie,
De ce florile mă-mbată,
De ce vreau iubiri cu cheie,
De ce sunt fragilă-n umblet
Şi în gesturi mai ales,
De ce strâng în palme cumpăt
Cand mi-e gândul ne-nţeles,
De ce uneori răbdarea
Mi-e străină, inamică,
De ce-mi place s-ascult marea,
De ce-mi e de noapte frică,
De ce ochii-mi strălucesc
Când în palme-ţi simt căldura,
De ce cânt, de ce zâmbesc
Când îmi pui pe buze gura,
De ce mâinile alină
Când durerea-i undeva,
De ce inima suspină
Cand tristeţea e în ea,
De ce lacrimi am prea multe
Şi cuvinte de prisos,
De ce scriu versuri oculte
Când mi-e inima pe dos,
De ce dragostea o caut
Si-n crâmpeiul de-ntuneric,
De ce sunetul de flaut
Îmi pare lung şi himeric,
De ce ochii mi se scaldă
În lumină şi speranţă,
Pe când şoapta îmi e albă
Tivită-n exuberanţă.
De ce soare-s pentru tine,
De ce lună nu-s destul,
De ce mă ofer pe mine
Sufletului nesătul,
De ce simt şi când nespusul
Se prelinge din privire,
De ce josul este susul
De ce plâng de fericire?

Si-ncă multe întrebări
Am in mintea-ntortocheată,
Cu-amintiri şi cu uitări
Cu va fi şi-a fost odată,
Dar din toate, un răspuns,
Fără nici o întrebare:
Sunt femeie şi-i destul
Sunt altfel…nu-s oarecare…

Responses

  1. LA MULTI ANI!


Lasă un răspuns

Categorii

