Publicat de: Kaaliope | Aprilie 7, 2012

Broscuța cuminte


Broscuța

Sunt o broscuță
Mică și drăguță
Și am fost cuminte
Așa mi-aduc aminte

Mai de dimineață
Am fugit de-acasă
Cu broscoiul m-am plimbat
Pe străduțele din sat

El voia să colindăm
Eu voiam să ne distrăm
Ne-am învoit pân la final
Și ne-am iubit excepțional!

Și ne-am ținut și de lăbuță
În ochi aveam câte-o steluță
Ce strălucea și ne spunea
Că e frumoasă dragostea!

Naratorul

Și broscuța-i fericită
Că broscoiul o alintă
Și-o iubește în cuvinte
Cu-n amor nebun, fierbinte.

Oare-așa o însemna
Că-i cuminte broscuța mea?
Sau e doar îndrăgostită
De broscoi, lulea…vrăjită

E cuminte, vă promit
A păpat și a dormit
Se gândește la broscoi
Se visează amândoi

Pe o frunză, pe un lac
Bot în bot cântând oac oac…

Responses

  1. o broscuta si-un broscoi
    stau pititi dupa butoi
    stau acunsi de zarva toata
    tolaniti printre salata
    printre fire, iarba-nalta
    unde ea usor cocoata
    doua triluri alungite
    de oracaieli lungite
    spre broscoiul adormit
    care-acum a impetrit
    de emotie … ooo oac, oac
    e broscuta lui din lac?


Lasă un răspuns

Categorii

