Publicat de: Kaaliope | Aprilie 25, 2012

Rugăminte


Înțelesuri n-am nevoie, rațiuni n-am trebuință,
Dă-mi un strop de suflet cald dacă vrei, de-i cu putință,
Iar de astea nu-mi poți da, viață, rogu-te, mă ia
Du-mă-acolo unde pot suferința-a o uita..

Nu-ți cer soarele nici luna, nu vreau nestemate-n păr,
Vreau doar liniște-năuntru, și-o fărâma de-alinări,
Vreau un zâmbet, bucurie, un gând bun și când greșesc,
Iar de asta nu-i posibil, lasă-mă să putrezesc.

Nu-mi mișca stârvu-ntr-o parte, lasă corbii să-l mănânce,
Neputința și durerea vrea-vor poate să se culce
Și-or pleca din trupul meu…separat de suflet poate,
Ia-mi și ziua, dă-mi tăcerea…și întunecata noapte…

Ia-mi cuvintele, ia-mi tot, dezbrăcată de lumină
Pune-mă într-un coșciug, dă-mi un pumn plin cu morfină,
Ochii-nchide-mi-i, te rog, înapoi nu te uita,
Bate cuiele, pe rând…pleacă si mă lasa-așa…

Responses

  1. Foarte rascolitor ! Imi place nespus !

  2. remarcabil
    toata admiratia
    felicitari…
    cu respct,
    ovi

  3. Minunat, respect 🙂 !

  4. Trist


Lasă un răspuns

Categorii

