Publicat de: Kaaliope | Iulie 10, 2012

Percepție


Eu te iubesc, cu mii de înțelesuri
Cu sute de-ntrebări fără răspuns
Cu toate ce-mi doresc să mi se-ntâmple
Și cu-altele ce imi sunt de ajuns!

Eu te-nțeleg, cu mii de adevăruri,
Cu sute de erori fără voință,
Cu toate ce-mi sunt imposibile
Si cu-altele ce îmi sunt cu putință.

Eu te accept, cu mii de certitudini,
Cu sute de-ndoieli fără temei,
Cu toate ce-mi doresc să mi le dai
Și cu-altele ce vreau să mi le iei.

Eu te trăiesc cu binele din suflet,
Dar și cu răul ce există-n mine,
Într-un noian de ”da” si “nu” vremelnici,
Într-o emoție ce pleacă și revine…

Responses

  1. El percepe, ea doar simte
    El discerne, ea doar cere
    El ajunge, ea doar spune
    El vorbeste, ea doar tese

    Tese ganduri rasfirate
    Peste iarba cruda, verde
    Le coseste-n toiul verii
    Si le-aduna …


Lasă un răspuns

Categorii

