Publicat de: Kaaliope | Iulie 25, 2012

Tăcere


Mă cuibăresc în braţele tale
ca într-o lume veche,
ca într-o scânteie regăsită.
Tu stai şi nu întrebi nimic,
îţi înfăşori tandru mâinile
în jurul gândurilor mele.
Îmi e atât de bine aici la tine!
Strânge-mă, nu mai vreau să plec,
ştiu că ai să mă opreşti la tine,
tu care mereu ai aşteptat sa vin,
ştiu că doua lacrimi calde
îmi vor alina zbuciumul.
Nu vorbi, am pierdut cuvintele!
Doar strânge-mă tare,
apropie trupurile noastre fragile
şi prinde-ntre ele sufletul ce începuse să moară.
E atât de bine …nu întreba nimic…ştii totul…

Responses

  1. frumoasa … divina …
    ce fericit trebuie sa fie gandul cuibarit in bratele cuiva si spalat de lacrimile ce se preling usor


Lasă un răspuns

Categorii

