Publicat de: Kaaliope | Septembrie 6, 2012

Răsărit


se crăpa de ziua…ochii au mijit către razele ce băteau cu putere în geam…m-am ridicat leneşa din pat şi mi-am aruncat ochii pe fereastră. ..zgribulit, pe pervaz şedea un gând rebel, mi-a zâmbit stângaci. L-am strâns în căuşul palmei şi l-am încălzit, am scos câteva foi de suflet şi i-am confecţionat un plic…apoi am scris adresa şi pus scrisoarea la poşta iubirii…oare a ajuns la destinaţie ? mesajul meu…şi pentru că mă locuieşti atât de desăvârşit, atât de complet, am să te rog să te strângi puţin şi să-mi faci şi mie loc, am decis să mă intorc în mine…acolo unde te găsesc mereu…îmbrăţişează-mi gândurile…ştiu de ce taci…ţi-ai vândut cuvintele unui negustor…ai dat cuvintele în schimbul iubirii… mirosul ei e atât de inconfundabil…minune pictată în culorile imperfecţiunii absolute…dream…

Lasă un răspuns

Categorii

