Publicat de: Kaaliope | Septembrie 20, 2012

Mulţumesc


Mulţumesc că m-ai ales, că exişti, că mă iubeşti
Mulţumesc că dimineaţa mă alinţi şi îmi zâmbeşti,
Mulţumesc că râzi cu mine când mă bucur ca nebuna,
Mulţumesc că-mi pui firesc între noi un “totdeauna”.

Mulţumesc că îmi ştergi ochii când de lacrimi îmi sunt plini,
Mulţumesc c-atunci când sufăr ştii mereu să mă alini,
Mulţumesc că în dojană ai mereu un pic din tine,
Mulţumesc că ştii să vezi şi în rău un strop de bine.

Mulţumesc că mă veghezi, că mă înveleşti în somn,
Mulţumesc că mă-ngrijeşti şi că eşti mereu un domn,
Mulţumesc că nu mă laşi necăjită-n colţul meu,
Mulţumesc că nu te sperii şi nu fugi când îmi e greu.

Mulţumesc că-mi spui cuvinte când tăcerea e prea grea,
Mulţumesc că ieşi mereu cu linişte-n calea mea,
Mulţumesc că lânga tine simt că reîntineresc,
Mulţumesc…si doar cu tine pot şi vreau să-mbătrânesc…

Lasă un răspuns

Categorii

