Publicat de: Kaaliope | Ianuarie 11, 2013

NU “ADIO”


Dianei, copilul meu drag, cu durere !

N-am cuvinte si nici gesturi
Sa iti spun cat te iubesc,
Si prin gand nu mi-a trecut
C-am s-ajung sa te jelesc!

Totu-i gol in mine-acum
Dar, astept de undeva,
Sa imi dai un semn macar,
Sa te-ntorci sa spui ceva…

Sa stiu ca iti este bine,
Ca-mi zambesti cand te privesc,
Ca e totu-n vis urat,
Si ca maine ma trezesc!

Dar…nu-i vis, este aievea
Te-am pierdut copil frumos,
Te-au luat ingerii la ei
Sa le fii lor de folos!

Pleci si taci, nu spui nimic,
Tu, care vorbeai intruna
Dar refuz sa-ti spun “ADIO!”
Esti in mine TOTDEAUNA!

PS. Copilu’ , mami te iubeste…si …ASTEPT RASPUNS…

Responses

  1. sfasietor………….

  2. Kaaliope…durerea ta a depasit abisul tacerii si a putut sa tipe.
    E clipa aceea cand ţasneste deznadejdia, refuzand crudul adevar.
    In inima ta dulcea ta fetita va trai si iti va vorbi mereu .
    rubin

  3. Am dat un „like” de fapt e o imbratisare.

    • Multumesc….pentru imbratisare…


Lasă un răspuns

Categorii

