Publicat de: Kaaliope | Februarie 8, 2013

Aşteaptă-mă


Mă uit înapoi, văd câmpul cu flori,
Mă uit înainte, văd lacrimi şi nori,
Nu ştiu cum sa-nvăţ în braţe să strâng
Golul lăsat de ceea ce-mi plâng…

Îmi pun întrebări, dar nici un răspuns
Nu-mi vindecă rana şi nu mi-e de-ajuns,
Cu zâmbete-ncerc să te-alung suferinţă,
Dar sufletul simte că nu-i cu putinţă.

Te văd şi în ploaie, te văd şi in soare,
Mi te-amintesc mică, mi te-amintesc mare,
Iţi caut privirea, te strig cu putere
Dar ce nu mai este devine durere…

Te simt în lumina, crezând în speranţă
Înconjurata de pace, iubire şi exuberanţă
Nu mai pot să te mângâi şi nici să te-alin
Însă la capăt de drum langă tine-am să vin…

Ştiu c-ai s-aştepţi pâna în ziua în care
Am sa fiu langă la tine, chiar dacă… pentru nimic nu aveai răbdare…

PS. a trecut o luna…

Responses

  1. Nu am cuvinte sa-ti pot spune ce simt,
    dar eu simt si nu mint, ca-ntr-o zi
    De dupa-un nor va rasari,
    Acel inger, acea minune,
    Pe care-l astepti cu vorbe bune,
    Cu imbratisari si-o iubire de-o viata
    Si fara ca mintea sa mai zaca moarta ca o paiata
    Stiu ce-i durerea si nu vreau s-o traiesti
    Incerc sa ti-o alung caci stiu cat o iubesti
    Ti-as da si lacrimile mele si imbratisarea mea
    De-as sti ca te pot linisti cumva.
    Se de nu mi-e totusi cu putinta,
    As mai avea o singura dorinta
    S-o amintim mereu asa cum era ea
    Si s-o iubim cu suflet pe DIANA !

    • Liana…sunt fara cuvinte…multumesc pt suflet…

      • Am vrut….

        Am vrut sa-ti spun dar nu ti-am spus…
        Caci grija aveam, de-o vorba-n plus?
        De-un fir de iarba, de un ram?
        De-un vis, de-o stea ce n-o mai am?

        Am vrut sa-ti spun, dar…luna, sus
        Parea c-asculta, nu ti-am spus…
        Am vrut sa-ti spun dar peste noi,
        Ningea cu fulgi marunti si moi.

        Am vrut sa-ti spun..trecea pe drum,
        Prea multa lume, ca acum.
        Si-acel cuvant, acel IUBESC…
        Mai ramanea sa-l ocolesc !

      • Liana draga mea…este SUPERB ce scrii!!!!! Multumesc

      • Multumesc draga mea, iti scrie sufletul meu !

  2. Domnului Bob

    Domnule Bob, n-ai comentat,
    tu care-n toate-aveai a spune
    Cate-un cuvant sau o simtire
    stranse-ntr-o elocutiune…

    dar ce-ai putea? cu ce cuvinte
    m-ai ajuta sa-nlocuiesc
    un adevar ce nu dezminte
    cosmarul pe care-l traiesc ?

    Multumesc Domnule Bob

    • N-am putut ! N-am mai putut !

    • Nu mi-a venit să cred !!!!!
      Îmi pare nespus, nespus, de rău !

  3. Vreau să arunc cu bolovanii neputinței în strâmbe capete de zei
    Să le ciobesc în frunte rușinea de-a fi păcătuit cerând numai credință pentru ei
    Să-întorc spre neguri fără capăt nesufleteasca lor suflare
    Pe ei să îi îmbrac în lutul irosit cu-atâta nepăsare
    Eu să le fiu sămânță stearpă a primei zile, ca nici o alta să nu mai încolțească
    Fiindcă nu știu de ce ne-au mai făcut dacă nu vor nici să ne crească
    De ce ne-îmbie să fim umili și să iertăm de toate
    Iar ei ne răsplătesc cu clipe blestemate
    Vreau să arunc cu bolovanii neputinței, să sparg cristalul Cerului care ne plouă cu durere
    Să le citesc și zeilor în ochi măcar o lacrimă albastră de tăcere

    Iară pe tine suflet drag, în brațele cuvintelor te-aștept oricând
    Apleacă-ți tâmpla și te culcă-n mângâierea lor până la răsăritul altui gând
    Păstrează-n palmă amintirea cuvântului plecat la stele
    S-a dus acolo să fie cel mai strălucitor și mândru din ele


Lasă un răspuns

Categorii

