Publicat de: Kaaliope | Martie 8, 2013

Negare


Au trecut două luni

blue_and_yellow_by_rdiana13-d48c49n (1)

Prea bine mi-amintesc când ai plecat,
Era-ntr-o noapte rece şi ningea
Când chipul tau drag, nemişcat,
Mi-a scos un strigăt ce mă sugruma.

Aievea nu mi se părea sa fie,
Erai ca şi atunci când adormeai,
Dar totul mi-arăta că nu eşti vie,
Că dintre noi definitiv plecai.

Şi te-am simţit cum te desparţi de mine
Te-am implorat să te întorci măcar
Să îmi şopteşti că-s doar năluci maline
Şi că n-ai să rămai doar chip într-un chenar.

Dar suflete, te-ai dus, în loc unde se spune
Că-i linişte şi bine, că-n înger te transformi
Că sfinţii te primesc într-o comuniune
Şi dragoste primeşti din zori până adormi.

Nu ştiu cum e acolo, în rai, îndrăgostirea,
Dar draga mea copilă, o dată aş fi vrut
Să simţi cum îţi tresaltă în suflet nemurirea
Dintr-o privire strânsă într-un etern sărut.

Mi-aş fi dorit un “iubi” să îmi aduci acasă,
Să vă simt fericirea de a fi împreună,
Eu să vă fiu doar grija ce-n urmă e ramasă,
Iar voi să vă-ndragiţi sub stele şi sub lună.

Dar nu a fost aşa…cine mi te-a luat ? cine?
Cum am rămas eu vie când tu ţi-ai luat zborul ?
Nu pot să mulţumesc pentru aşa destine…
Sufletului nu pot, să-i spun : Înfrânge-ţi dorul! …

„Copilu’ mi-e dor de tine…”

Lasă un răspuns

Categorii

