Publicat de: Kaaliope | Martie 27, 2013

Lucruri simple


Mi-e dor de-un zâmbet de copil,
Mi-e dor să-i pregătesc un tost,
Mi-e dor s-o aud «Toate-au un rost?»,
Mi-e dor de-un răspuns dificil.

Mi-e dor de fata mea frumoasă,
Mi-e dor s-o văd privind la flori,
Mi-e dor să o sarut in zori,
Mi-e dor să o aştept acasă.

Mi-e dor să o mai duc la școală,
Mi-e dor s-o știu la un concurs,
Mi-e dor să-mi ţină un discurs,
Mi-e dor de o viaţă normală.

Mi-e dor de vorba ei nespusă,
Mi-e dor de locuri impreună,
Mi-e dor să-i pun în păr cunună,
Mi-e dor de joaca ei apusă.

Mi-e dor de toate şi de tot,
Mi-e dor de ce nu am trăit,
Mi-e dor de ce nu am vorbit,
Mi-e dor să pot ce nu mai pot.

S-o strâng în braţe mult de tot,
Dar doru-mi n-are antidot…

IMG_0222

Responses

  1. SFASIETOR! Doamne, ai grija de toate sufletele incredintate tie, de aici sau de departe si… aduna-le in carte, sa fie, in veci, legate!


Lasă un răspuns

Categorii

