Publicat de: Kaaliope | Aprilie 7, 2013

Amintiri în suflet


Amintire-n suflet mi-ești
Și ai să imi fii mereu,
Și-n real  și în povești
Și la simplu și la greu,

Închid ochii și surâsul
De pe chipul tău curat,
Îmi oprește astăzi plânsul
Că-n pământ ai îngheţat,

Cu tot trupu-ţi de copilă
Radios si fericit,
Ce-mi zâmbea ca o zambilă
Ce abia a înflorit.

A rămas îndurerată
Și pădurea ce-o iubeai,
Unda mării neschimbată
Nu te aștepta în rai.

Dară știu că am în mine
Inima, sufletul tău,
Și mă rog să-ţi fie bine
Tristeţea s-o am doar eu…

Copilului meu drag, Dianei-Elena

2013-04-06 09.59.16

 

 

Lasă un răspuns

Categorii

