Publicat de: Kaaliope | Mai 9, 2013

Nu am ştiut


Nu am ştiut c-a venit vremea ca să plece
Neanunţată,
În graba mare,
Nevinovată,
Nu am ştiut că totu-n jur îmi va fi rece.

Nu am ştiut c-a venit vremea să se ducă
Grabită,
De ne-ntors,
Iubită,
Nu am ştiut că va ramâne o nălucă.

Nu am ştiut c-a venit vremea să apună
Deodată,
Fără să spună,
Adorată,
Nu am ştiut că nu vom mai fi împreună.

Nu am ştiut c-a venit vremea să lipsească,
Mereu,
La orice alint,
Al meu,
Nu am ştiut că era clipa ca sfârşitul s-o primească.

Nu am ştiut si niciodată n-am să ştiu,
Cum s-a-ntâmplat,
Cum de s-a stins
Fără păcat,
Eu planuri mari nu înţeleg, copilul mi-l vreau viu…

Lasă un răspuns

Categorii

