Publicat de: Kaaliope | Iulie 11, 2013

Copilu’…Te iubeste Mami !


2012-05-13 16.00.30

Azi m-am trezit la 6h00, ora la care acum 14 ani am trait cel mai frumos moment din viata mea, nasterea copilului meu drag, Diana-Elena . A fost cea mai fericita zi din viata mea, in care i-am avut langa mine si pe Diana si pe Peticel. Peticel m-a umplut de flori si mi-a cumparat un catelus de plus, ca sa « ma rasplateasca » ca ne-am daruit un copil sanatos, frumos si cuminte…De atunci, in fiecare an, pe 11 iulie a fost sarbatoare pentru noi, i-am urat Dianei de 13 ori « La Multi Ani ! » si i-am facut cadouri de ziua ei, si mai ales i-am spus ca o iubesc…Azi e prima zi de 11 iulie, de cand am trait acea magnifica zi, cand nu mai pot deschide gura sa-i spun « La Multi ani, Copilu’ ! » . ..De fapt habar nu am ce sa spun…

dar stiu ceva…

ca de ziua ta, Ubita , nu vreau sa te plang, nu-ti placea niciodata sa ma vezi plangand, vreau sa zambesc ca sa fii mandra de mine, nu vreau sa te jelesc, vreau sa cred din tot sufletul ca exista viata dupa moarte si ca intr-o zi te voi regasi , cand ma voi duce si eu la cer ! Sa nu-mi duci dorul, sa fii fericita cu ceea ce este acum lumea ta! Stiu ca asa gandeste si Tati , intr-o zi, nu stiu cand, sigur o sa avem iarasi parte de « o imbratisare de familie » , cum spuneai tu mereu, vom putea iarasi sa te strangem la suflet si sa-ti spunem „La Multi Ani, Copilu’ !”

si mai stiu ca…

Tu, Copilu’, esti mereu in sufletul meu in fiecare secunda cu veselia si exuberanta ta ! Un copil EXTRAORDINAR, pe care am sa il regasesc intr-o zi…acolo…

Te iubeste Mami !

Lasă un răspuns

Categorii

