Publicat de: Kaaliope | August 8, 2013

Un înger


Seara când ploapele-mi cad obosite,
Un înger coboară din cer,
Mă mângaie cald, cu mister,
Şi-imi pune în palme minuni retrăite!

Mi se-aşează pe pernă, şi-mi învăluie visul
Cu-o iubire cum nu a mai fost,
Cu un „tot” ce-are veşnic un rost,
Şi-mi coboară din cer paradisul !

Curcubee de zâmbet, speranţe uitate
Mi le-aduce pe toate ‘napoi
Suntem iar fericiţi, suntem noi,
Reclădind lumea din clipe curate !

Dimineaţa în zori îngeraşul se-ndreaptă
Către-un loc unde eu n-am ajuns
Colţ de rai, după stele ascuns
Să mai poată veni înc-o dată aşteaptă !

Responses

  1. Îmi e atât de dor de ce ar fi putut să fie !

    Mami te strânge ăn braţe şi se gândeşte la tine, Copilu’ !


Lasă un răspuns

Categorii

