Publicat de: Kaaliope | August 22, 2012

Same Dream


Iubire strânsă-n gânduri dragi
Pune-mi speranţa în desagi
Şi lasă-mi-o la colţ de rai
Să o culeg în luna mai.
 
Iubire moale-n două stele
Pune-mi lumină între ele,
Mai dă-mi şi firele de zâmbet
Să fac cu ele un descântec.
 
Iubire molcomă şi tandră
Îmi strânge doi pumni plini de iarbă
Să pun în ei imbrăţisarea
Ce poartă gândul ca şi marea.
 
Iubire-aprinsă, furioasă
Dă-mi clipa dulce si frumoasă,
În care gurile-şi şoptesc
Pe rând…Te iubesc…Te iubesc…

Lasă un răspuns

Categorii

